مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

این داستان: اختلاف سنی!

این داستان: اختلاف سنی!

مهـــرناز

یادت باشه قلب تو شکسته نیست
چیزهای شکسته کار نمی کنند

من پشت پرده اشک می ریزم کماکان

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ب.ظ

در حال دیدن عکس های چند ماه پیش...

برادر جان -  دوران سختی بود. فکر نمی کنم بدون تو از پسش بر میومدم

+ تو هیچ وقت بدون من نخواهی بود...

+ حقیقتا نمی خواستم اون لحظات دردناک رو ثبت کنم... خواست خودش بود...

  • ۹۵/۱۲/۱۵
  • مهرناز .ج

نظرات (۷)

گاهی اوقات رویدادهایی تو زندگی هر کسی رخ میده که هرگز از یاد نخواهد رفت.
خوشحالم که اون دوران سپری شده.
پاسخ:
دقیقا..
ممنون از شما :)
امیدوارم اتفاقات بد ازتون به دور باشه
خدا رو شکر که گذشت...
پاسخ:
 آره واقعا. شکر...
خداروشکر که به خیر گذشته
پاسخ:
شکر... :)
همین ک بخیر گذشته دنیاییه..
پاسخ:
دنیاییه...
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خداروشکر که حالا حالتون خوبه.
    پاسخ:
    ممنون ^_^
  • چنگیز سیبیل
  • سلام سال نو جفت تون مبارک
    پر از سلامتی  😊
    پاسخ:
    سلام عزیییزم
    مرسی سال نو تو هم مبارک
    امیدوارم سال خیلی خوبی باشه برات
    کجایی تو دختر؟

    پاسخ:
    همینجاها :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">