مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

این داستان: اختلاف سنی!

این داستان: اختلاف سنی!

مهـــرناز

یادت باشه قلب تو شکسته نیست
چیزهای شکسته کار نمی کنند

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۰۳ ب.ظ

- اگه زمین صاف بود خیلی خوب بود. پیاده می رفتیم تا تهش، می شستیم اون آخرش، پامون رو آویزون می کردیم، یه سیگار می کشیدیم و بعدش می پریدیم تو فضای بی انتها

+ تو سیگار می کشی؟

به اندازه سه ثانیه تو چشماش نگاهش کردم:

- از کل حرفای من فقط همین تیکه شو گرفتی؟

+ سیگار می کشی؟

- اگه زمین صاف بود و پیاده می رفتم تا تهش، می شستم اون آخرش و پامو آویزون می کردم، آره می کشیدم

+ چرا انقدر سیاه؟ چرا انقدر ناراحت؟ کسی تو رو از دست داده؟

"کسی تو رو از دست داده؟" خوشم اومد! جایگزینی هوشمندانه برای "کسی ترکت کرده؟"

- خودم... هر روز صبح که از خواب بیدار میشم حس می کنم بخشی از روحم می خواد قسمتی از کالبدم رو ترک کنه... آخر شبا کندن و جدا شدنش رو کاملا حس میکنم... هر روز بیشتر از دیروز و هر شب عمیق تر از شب های پیش...

 

نفس عمیقی کشید و سرشو تکون داد:

+ مهم ترین و مؤثرترین رابطه ای که یه نفر می تونه تو کل زندگیش داشته باشه رابطه با خودشه. اگه کسی ترکت کنه زخمی که از خودش درون تو به جا میزاره بالاخره یه روزی التیام پیدا میکنه. از بین نمیره ولی کمرنگ تر میشه. اما اگه خودت خودت رو ترک کنی دیگه این زخم نیست که درونت شکل می گیره، حفره ست. یه حفره بزرگ و بد ریخت روی قلبت و اطرافش که هیچ وقت با هیچی پر نمیشه و جای خالی اش هر روز تهی ترت می کنه... چیز خوبی نیست... ببین منو. مهم نیست چه اتفاقی برات افتاده و چقدر دردناک بوده، یه قولی بهم بده. قول بده تا اون آخر، تا وقتی زنده ای، هر چی که شد هیچ وقت منو ترک نکنی

اشک هامو با پشت دست پاک کردم و دستمو دراز کردم سمت آینه و صورتمو از روش قاب گرفتم:

- قول می دم... تا اون آخر، تا وقتی زنده ام، تا آخرین لحظه ای که نفس می کشم... تنهات نزارم... من تو رو شاید کم، ولی همیشه دوست دارم... 

+ ...

- ...

+ پاشو، پاشو صورتتو پاک کن، حاضر شو ببرمت یه جا

- کجا؟

+ یه جا که زمینش صاف باشه، پیاده بری تا تهش و بشینی اون آخرش. پاتو آویزون کنی و حال بدتو همون جا بریزی پایین

 

ساعتی بعد، دختری بالای تونل نشسته و دو تا دستاشو ستون بدنش کرده بود. خیره به خیابون و ماشین ها و رنگ ها و چراغ های زیر پاش، در حالی که از سرما تو خودش مچاله شده و تا یقه تو کلاه خز دارش فرو رفته بود، پاهای آویزون شده اش رو تکون می داد و ماشین ها و آدم های اون پایین رو با دور و نزدیک کردن کفش هاش به هم، اندازه می زد...

دختر تنها نبود. گویا اون شب خیلی ها قصد داشتند با خودشون عهد و پیمان ببندند.

خیره به منظره زیر پاش، وقتی حضور نفر دومی رو کنارش حس کرد، با کم کردن صدای جک توی هدفنش و بدون اینکه مسیر نگاهشو عوض کنه، تکون دادن پاهاش رو متوقف و یکی از دستاشو به سمتش دراز کرد:

- سیگار داری؟

 پسر نگاهش را بین نیم رخ دختر و دست درازه شده او گرداند و اولین فکری که از ذهنش گذشت را به زبان آورد:

+ کسی از دستت داده؟

+جک: 

 

 

  • ۹۷/۰۸/۱۲
  • مهرناز .ج

نظرات (۹)

  • صبورا کرمی
  • پیش کی بودی؟
    پاسخ:
     بالای تونل؟
  • صبورا کرمی
  • اوهوم. همونی که باهاش حرف زدی بعدش بردت بالای تونل :)
    پاسخ:
    اونی که باهاش حرف زدم تصویر خودم تو آینه بود
  • صبورا کرمی
  • پس با کی رفتی بالای تونل؟
    پاسخ:
    خودم
     ((: جملات خیلی قشنگی داخل پست بودکه میشه راجب اونهاسالها نوشت باز..مرا کم ولی همیشه دوست بدار..
    پاسخ:
    ممنون 🌹
    کم ولی همیشه...
  • صبورا کرمی🦄
  • ای جان عزیزم
    ممنون 😍😘😘😘😍

    کی بشه از نزدیک ببینمت ♡_♡
    پاسخ:
    قربونت برم عزیزم
    انشالله به زودی❤️
    میدونی عاشق قلمتم؟! :)
    پاسخ:

    فقط عاشق نهال و فرهاد بودی :))
    نمی دونستم !
    حتی وقتایی که بهم میگی مبهمه؟
  • لافکادیو ‌‌
  • این "کسی تو رو از دست داده؟" رو از کجا پیدا کردی؟
    خیلی عالی بود.خیلی.


    پاسخ:
    وصف حال که باشه، خودش پیدا میشه ... :)
    آره کلا خوشم میاد از نوشتنت :)
    پاسخ:
    کلا از خودت و حضورت خوشحال و ممنونم گندمی 🌹
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • "کسی تو رو از دست داده؟"
    به این میگن تغییر زاویه دید:-))
    پاسخ:
    و یک جایگزینی هوشمندانه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">