مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

این داستان: اختلاف سنی!

این داستان: اختلاف سنی!

مهـــرناز

یادت باشه قلب تو شکسته نیست
چیزهای شکسته کار نمی کنند

نهم تیر ماهِ بیست و چند سال پیش، ساعت یازده و پنجاه و چهار دقیقه ی ظهر، درست زمانی که تابستان گرمای جان گدازش را نثار زمین می کرد، پسر بچه ای چشم به این دنیا گشود...

اما به همین جا ختم نشد...

شش دقیقه ی بعد، وقتی عقربه های ساعت عدد دوازده را نشان می دادند، دختر بچه ای به دنبال برادرش پا به این دنیا گذاشت...

اکنون بیست و چند سال از آن ظهر تابستانی گذشته... دیگر از آن دختر بچه گریان خبری نیست... بزرگ شده... شده من! شده یک خواهر برای تویی که همه ی دار و ندارشی... 

بدون شک آن شش دقیقه از سخت ترین دقیقه های عمرم بود... چگونه تاب آوردمش... بی تو...دیگر هیچ وقت تنهایم نگذار... برادر جان... جانانِ من... بلند شو... نگاه کن... ببین! نه تیر آمده، زادروزمان... می شناسی؟


+ ادامه ی این پست را خالی می گذارم برای قلم های شما... دو سالی شد که لحظات تلخ و شیرینم را کم یا زیاد، اینجا با شما جانانِ دل سهیم شدم... ادامه ی این پست را سکوت می کنم... شما حرف بزنید... برای خواهر و برادری که کم و بیش آنها را اینجا شناختید...

با وجود تمام نبودن ها وکم بودن هایم، اگر هنوز کسی به این جا سر می زند، من سکوت می کنم، او بگوید...

++ تبریک را نگفتم... منظورم تبریک نیست...


+ تیرماه 1396 - محل کار

  • ۹۶/۰۴/۰۹
  • مهرناز .ج

نظرات (۱۷)

  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    زادروزتان مبارک
    به من هم سر بزنید
    منتظرتونم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام. سپاس گزاریم
    شماها کجایین؟
    داداشت رو اوردی گفتیم اون دیگ تورو میاره انگار با هم رفتین.. :(

    ب هر حال ب جای تبریک ب اقا داداشت میگم وااااقعا خوش ب سعادتت ک چنین خواهر جان نثاری داری... 
    خدا برای هم حفظتون کنه.
    پاسخ:
    اونو بردم دیگه اینجا نیست :)
    ای جانم عزیزم ممنونم واقعا این جورس نیست. نظر لطف توئه به من
    مرسی عزیز دلم ^ــ^
  • خانم انار
  • تولدتون مبارکمون❤
    پاسخ:
    ممنونیم انار جانمون ^ـــ^
    تولدتون مبارک :)
    پاسخ:
    مرسی اسرا جانم 
    میفهمم... هر کسی روش خودشو داره... :)

    همیشه خوشحال و سالم و موفق باشین‌کنار هم

    ب طور غیرمحسوسی شمعتون معلوم نیست بیست و چنده😃😅😉
    پاسخ:
    ممنون عزیزم. همچنین تو و خانواده گلت ^ــ^
    عکسارو بیشتر کردم. معلومه الان :)
    کجااای تو دختررررر 
    تولدت مباااارک خانوووومی

    قربووونت خانووومی مهربووون
    همیشه پیش داداشت و خانوادت حالت خووووب 
    مهرنازی بنویس براموووون
    پاسخ:
    عزیــــز دل من 🙈🙈🙈🙈🙈
    مرررسی مهربون ترین
    ممنون جانانِ دل
    چقدر دلتنگت بودم... ببخش که نبودم 😔
    ای جانم عزیزم حتمااا رو چشمم 🙈 مرسی که پیگیر حالم بودی... هستی... مرسی وفادارم 💕💕
    بح سلام بر مهههرناززز
    آمدی ، با زاد روز تولدتان آمدی:دی
    تبریک میگم ان شاءالله عمر بابرکتی کنار هم داشته باشید تا همیشه😊😍
    پاسخ:
    به به نگاه کن کی اینجاست. ^__^
    اره ^__^
    مرسی عزیز دلم همچنین تو در کنار خانواده گلت :*
  • روشــنا ...
  • تولدتون مبارک عزیزمم عمر باعزت داشته باشیدهردو ان شاالله🌹🌹🌹🌹🌹
    پاسخ:
    روشنای من ^ـــ^
    مرسی جانانِ دل 
  • بهار پاتریکیان D:
  • تولدت مباررررررک :))))
    چطوری جانا؟
    پاسخ:
    عزیز دلممممممممممممممم
    چطوری تو؟؟؟؟؟؟؟
    دلم تنگ بود کلی...
    مررررسی عزیزم ^ــ^
    جناب برادر جان، این مهرناز ما رو تنها نذار بی زحمت. نمیدونی چه قاطی‌ای شده بود اون مدت که نبودی!!!!
    با تچکر!
    پاسخ:
    منو میگی؟!!! من قاطی شده بودم؟!! o.O
    چیکار کردم مگه؟؟؟؟
    برادرجان اینجا نیست :)
    تچکر از ماست :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سلام مبارک باشه. سال های سال درکنار هم جشن بگیرید و در کنارهم حالتون خوب باشه و اتفاقات خوبی رو رقم بزنید!
    خدا برای هم نگهتون داره.
    پاسخ:
    ممنون جانا
    خداوند نگهدار شما و خانواده گرامی تون باشه 
    ممنون از حضورتون ^ــ^
    همیشه شاد باشید!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    ممنون. همچنین شما 🙏🏻
    سلام مهرناز
    کوجایی 😕
    نیستی ، کِی میای ؟
    خوبی؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم حالت چطوره؟
    دیگه به این بودن نبودن من فکر کنم عادت کردی :)
    من خوبم شکر. میام اینجا می بینم ازت پیام دارم و به یادم بودی بهترم میشم :)
    مرسی عزیزم
  • مداد کوچک
  • به دنیا خوش آمدید مهرنازم
    چقدرخوب است میلاد
    .
    .
    .
    من هیجان دارم برای تولد اولین شکوفه زندگی ام.
    دوست دارم ببینم
    .
    .
    میبوسمت از فاصله های دور
    پاسخ:
    چقدر خوب که هستی... هنوز هستی..
    و چقدر بد که پیام مهرتو این همه دیر دیدم.. اما بالاخره دیدم
    مداد خوبم.. کلی دلتنگت بودم.. و هستم...
    مواظب خودت باش خیلی.
    و خودتو از ما دریغ نکن جانان دل
    می بوسمت پر مهرم

    سلام.تولدتون مبارک و به سلامتی.احسنت :)
    چه خوبه که با هم اینقدر خودمونی مهربون اید
    من و خواهر و برادرام با هم خوبیم اما رسمی.
    خیلی وقت پیش در post ولیعصر نظر گذاشتم

    امروز که بازدیدکنندگان از بخش نظر وبلاگتون اومده بودن وبلاگم، کنجکاو شدم سر بزنم :)
    خوشحالم که سر از یک تولد مجازی در آوردم.
    هر چند یه کم که نه خیلی دیر رسیدم :)))))
    چون همین الان دو زاریم افتاد واسه 9 تیر بود.
    پاسخ:
    سلام و ممنون از لطف بی اندازه تون:)
    قطعا از بخت خوب ما بوده که شما رو اورده اینجا تا تو این تولد مجازی با ما سهیم باشید
    دیرو زود نداره. همین که الان اومدید و تبریک گفتید خودش از بهترین سورپرایزا محسوب میشه
    ممنون خیلی :)
  • عینکی عینکی
  • کجایی مهرناز؟؟؟
    پاسخ:
    همین جاها.. دور از مجازی..
    چطوری عزیزم؟
    چقدر خوشحال شدم بعد از مدت ها اومدم و دیدم ازم یاد کردی. ممنونم مهربونم
    سلام و خداقوت دوست عزیز
    اگر میخواین با همین سیستمتون درآمد اینترنتی بالا(ماهیانه حداقل ۳ میلیون تومان) داشته باشین فقط پنج دقیقه وقت بذارین و پست اول وبلاگم رو بخونین
    مطمئن باشین پشیمون نخواهین شد.
    موفق و موید باشین .روز خوش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">