مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

این داستان: اختلاف سنی!

این داستان: اختلاف سنی!

مهـــرناز

یادت باشه قلب تو شکسته نیست
چیزهای شکسته کار نمی کنند

صرفا جهت اینکه چراغم روشن شه

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۰۶ ب.ظ
صرفا جهت اینکه چراغم روشن شه چون همیشه سعی کردم اگه قولی می دم بهش عمل کنم
قول این چراغو هفته پیش به گندم دادم
نمی تونم بگم وقتی میام اینجا و هر بار می بینم هر کدومتون از هر راهی که تونسته پیامی بهم داده و از اوضاع و احوالم پرسیده چه حال خوبی بهم دست میده. مرسی که هستین

انقدر اینجا نبودم و انقدر اتفاقات  افتاده نمی دونم از کجا شروع کنم و چی بنویسم؟ اتفاقات جدید؟ ادامه اتفاقات قدیمی؟ یا چی؟
اوضاع خوبه بد نیست... تمام وقتم اختصاص داده شده به سر کار، کلاس و شاگرد، باشگاه،  کتاب خوندن و نوشتن و اون اخرم خواب
نه چیزی کمتر نه بیشتر
داستان من داستان اون ادمیه که انقدر حرف واسه گفتن داره ترجیح میده سکوت کنه !
اینم از چراغ !
  • ۹۷/۰۶/۱۷
  • مهرناز .ج

نظرات (۹)

وااای مهرناز 😍
چقد خوب شد اومدیو روشنش کردی ... اولش یه لحظه گفتم اشتباه شده به وب دیگست ولی بعد... خیلی خوش حال شدم امیدوارم بازم ستارتو روشن ببینم😍😁
پاسخ:
بعد از یک سال و اندی چراغ اینجا روشن شده حق داری فکر کنی اشتباه شده :)
من معذرت می خوام واقعا بابت نبودنم
انشالله عزیزم. خودت چطوری؟ چقدر خوشحالم می بینم اینجایی هنوز. دلم واسه دوستای قدیمیم خیلی تنگ شده ...
گاهی بیا یکی دو جمله بنویس :)
دلمون برای قدیمیای بیان خیلی تنگ شده. ❤❤❤❤
کاش همه اندازه تو با مرام بودن :**
پاسخ:
عزیزمی تو. مرام داشتنو از خودت یاد گرفتم 
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • شما از هرجا که دلت میخواد بنویس:-)
    پاسخ:
    آخ مهربووووون :)
    چطوری؟ دلم واسه تو هم بسیار تنگ شده بود
    همه چی خوبه؟
    خوبم خداروشکر
    چند وقت پیش گندم یه پست گذاشت از ادمای قدیمی بلاگستان نوشته بود که فعالیتشون کم شده یا نیستن و مهرناز هم جروش بود*_*
    گفت توی اینستا گاها فعالیت داری ولی خب من اینستامم پاک کرده بودم وگرنه میومدم اونجا پیدات میکردم حتما :)
    خوش حالم قسمت شد با شماها اشنا بشم^_^
    پاسخ:
    خدا رو شکر
    اره به محض اینکه گندم بهم پیام داد اومدم خوندم اون پست رو
    کامنت دلبر شمارم خوندم. مرسی که به یادمی همیشه
    من باید خوشحال باشم که با شما ادمای دوست داشتنی اشنا شدم عزیزم :*
    سالاااااام بامرااام :)))
    پاسخ:
    اوه! ببین کی داره سلام میکنه
    سلام بهارم. چطوری ؟؟؟؟
    خوشحالم می بینم هنوز این وبتو نترکوندی :))))))
    کاهی بیا بنویس اون موقع رشته کلام باز دستت میاد :) 
    پاسخ:
    چشم :)
    اوضاعت خوبه؟
    خوش برگشتید :-))
    پاسخ:
    ممنون :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ^_^
    شکر خدا خوبیم:-)
    منتظر اتفاقات خوب هر چند کوچک مثل روشن شدن ستاره یه وبلاگیم:-)

    پاسخ:
    خدارو شکر :)
    عزیییییییزم ^__^ ماهی که ❤️
    ببین چراغ کی روشن شده😍😍😍
    خوش برگشتی خواهر

    چشم ما و دل تو روشن😘😘
    لااقل هفته ای یه سر بزن ی چیزی بنویس دلمون انقدر تنگ نشه 
    پاسخ:
    قربون تو عزیز با معرفت ^__^
    چشم من روشن :)
    چشم روم چشمم شما جون بخواه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">