مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

این داستان: اختلاف سنی!

این داستان: اختلاف سنی!

مهـــرناز

یادت باشه قلب تو شکسته نیست
چیزهای شکسته کار نمی کنند

یعنی واقعا خسته نشدی از این همه تلاش؟

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۹ ب.ظ

- نگاه کن... کل شهر زیر پامونه

+ اوهوم

- واقعا فوق العاده ست. یعنی می خوام بگم هنوزم هستن چیزایی که تو اوج بدبختی به آدم آرامش بدن حتی شده واسه چند لحظه

+ تو بدبختی؟

- من نه، تو رو می گم. یعنی تو هم نیستی فقط نمی دونم چرا چند روزه هِی اداشو در میاری

+ یعنی آدم حق نداره چند روز تو خودش باشه؟

- چند روز چرا ولی حساب تو دیگه داره می زنه بالا. یعنی می خوام بگم همین جوری پیش بره فکر کنم کلا تو خودت باشی، اون وسط مسطام یه حالی به ما بدی چند روز پاشی بیای بیرون

+ ...لبخند...

- دیشب بردمت حیاط پشتی کنار همون بوته ای که همیشه دوست داشتی ازت پرسیدم چته گفتی هیچی. امشب اوردمت اینجا. اگه بازم بگی هیچی مجبورم فردا شب ببرمت یه جا دیگه

+ هیچی

- آخه تو چرا انقدر غدی؟ می دونم دیگه مثلا مردی نمی خوای سر درد و دلتو پیش یه دختر وا کنی. ولی قبل اینکه مرد باشی داداش منی پس وا کن اون سفره دلو ببینم چی انقدر روش سنگینی کرده

+ خسته نشدی از این همه تلاش؟؟... هیچی یه کم خستم. فقط همین

- خسته؟؟ خجالت نمی کشی؟ مثلا تو مردی اینم شد دلیل؟ خب منم خستم. نگاه کن شهرو. درِ هر خونه ای رو بزنی همه خستن. یکی بیشتر یکی کمتر. یعنی می خوام بگم زندگی کوتاه تر از اونیه که با این چیزا واسه خودت زهرمارش کنی. خستگی ات رو بیار بالا از همین جا تف کن بنداز دور، درد اصلی تو بگو

+ ... سکوت ...

- نه. این جوری نمیشه...آخرین نگاهاتم بکن بریم. مث که اینجام زبون وا نمی کنی. عب نداره وا نکن... فردام شبِ خداست. می برمت یه جا دیگه. بالاخره تو تهران به این بزرگی یه جا پیدا میشه زبون تو رو وا کنه دیگه

+ یعنی واقعا خسته نشدی از این همه تلاش؟؟

یه خبر خوش: پری بانو نویسنده وبلاگ چی کوگ مهس برگشتن ^__^  اینم آدرسشون: littlebird98.blog.ir 

 

  • ۹۵/۰۲/۰۴
  • مهرناز .ج

نظرات (۱۳)

خوش به حال داداشی که همچین خواهری داره
ایشالاااا حال دادشت رو به راه شه :)
پاسخ:
قربون تو عروس خانوم :)
مرسی عزیزم 🌹
  • بهار پاتریکیان D:
  • چقد تو خواهر خوبی هسدی :)))
    خوشبحالت :))))
    پاسخ:
    چاکریم :)
    تشکرات. چوب کاری نکن خودت که بهترینی :) 🌹
    چقدر رابطه تون رو دوست دارم . غصه م گرفت از اینکه داداش بزرگتر ندارم ...
    پاسخ:
    لطف داری عزیزم
    ببخشید غصه انداختم به دلت :(
    غصه نخور. اینم همش دو دقیقه از من بزرگتره
    خدا تو رو واسه داداشت و داداشتو واسه تو نگه داره :) 
    پاسخ:
    ممنون عززم
    خدا تورم واسه عزیزات و عزیزاتو واسه تو نگه داره 🌹
    خوش به حالشون که شما خواهرش هستید.
    پاسخ:
    لطف دارید ممنون 🌹
    دیگه اونجوریام نیست :)
    بالاخره نتیجه داد یا که نه؟!
    پاسخ:
    نه هنوز
    :|
    پاسخ:
    ؟!
    کلا بویی از عواطف نبردی
    :-D  بیا حواهر من شو اصن^__^
    پاسخ:
    جون ^_^
    حله ^__^
    من بسیار عاشق شما هستم که آدرس وبلاگم رو گذاشتید :) لایق اسمتی مهرناز جان :)
    پاسخ:
    قربانت پری جان لطف داری
    کمتربن کاری بود که می تونستم برات انجام بدم
    منم بسیار شما رو عاشقم 🌹
    وداقعا ژرا گاهی خسته نمیشیم از اینجور تلاش کردنها!
    پاسخ:
    چون طرف مقابلمون برامون مهمه و دوستش داریم
    هم نام با شهر ما ^_^
    :))
    پاسخ:
    وای دختر 😂
    فقط هم تو می دونی نامشو :دی
    بازگشتت مبارکِ ما باشه خانوم 🌹
    خوش به حالش که یکی مث تو رو داره:)
    پاسخ:
    نه بابا من که کسی نیستم :))
    قربانت انار جان 🌹
    تو خوبی
    و
    این همه اعتراف هاست.

    "شاملو"
    پاسخ:

    خودتم نمی دونی که چه آرامشی به وجود آدم تزریق می کنی...

    باش... همیشه باش...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">