مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

این داستان: اختلاف سنی!

این داستان: اختلاف سنی!

مهـــرناز

یادت باشه قلب تو شکسته نیست
چیزهای شکسته کار نمی کنند

چطور حالی کنم اشتباه شده؟

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

ویژگی هایی هست که من ندارم و دلم می خواست می داشتم. مانند فراموش کردن کسانی که دوستم ندارند، خالی کردن صحنه هایی که برایم جایی خالی ندارند، تکرار دوباره و صدباره ی یک اشتباه، کینه ای نبودن و...

اما ویژگی ای که امشب دلم از نداشتنش به درد آمد دلگیر نشدن در دل شب بود. نه... اشتباه نکنید. نمی خواهم برایتان نِک و ناله کنم. به هر حال دل است دیگر! دل که داشته باشی می گیرد... مسأله این نیست.

از دیگر ویژگی هایی که ندارم قابلیت پسر بودن است. پسر اگر بودم، می توانستم این وقت شب از خانه بیرون زده و جسم کرختم را روی سنگ فرش های خیابان بالا آورم. پشت فرمان بنشینم و با سرعت برق و باد برانم و دور شوم.

از داخل داشبورد بسته ی سیگاری را در آورم که هیچ‌ وقت نکشیدم، ذهنم را به سمت اتفاقات خوشایندی منحرف کنم که هرگز نیفتادند و گاز دهم و بروم جایی که هرگز نرفته ام.

برنامه بدی برای خفه کردنِ یک دلِ گرفته به نظر نمی رسد. حداقل از نشستن و چشم دوختن به زمینِ خالی بهتر است.

باورم نمی شود! تا به حال سیگار نکشیده ام و حتی نمی دانم از کشیدنش چه حالی نصیبم می شود. و درست همین لحظه ریه های لعنتی سیگار طلب می کنند!

در حالی که سیگار ندارم، پسر نیستم، ماشینی وجود ندارد و در نتیجه داشبورد و سیگاری هم در کار نیست. که اگر هم بود نمی توانستم این موقع شب به خیابان زده و با سرعت برق و باد دور شوم. بدون شک اشتباهی شده. هوس سیگار در سر من... آن هم با این شرایط... حتما اشتباه شده...

آدم به ریه اش چطور حالی کند اشتباه شده؟

مگر آن زمان که او آمد و دل را هوایی کرد و در چشم بر هم زدنی رفت، دل حالی اش شد اشتباه شده؟

مسأله این است.

خب چه می شود کرد؟ ندارد دیگر! آدم یک سری ویژگی ها را ندارد. باید گاهی خودش را بنشاند و به خود بقبولاند چشم دوختن به زمینِ خالی هم ویژگی خوبی ست. چشم بدوزد و مثلا کلیدهای پیانو را تصور کند. جسم کرختش را روی کلیدها بالا آورد و شروع به نواختن کند. بنوازد و به خود حالی کند اشتباه شده...

+ بشنوید

 

 

 

 

دریافت

  • ۹۵/۰۲/۰۹
  • مهرناز .ج

نظرات (۱۱)

چ غمگین ...
اینطوری نبینمت خواااهر :)
پاسخ:
نه خوبم مهربون من ❤🌹
ولی کاش دل هیچوقت اشتباه نکنه وگرنه تاوان این اشتباه رو خیلی سخت و سنگین باید پرداخت...
پاسخ:
کاش...
عجب خلاقیاتی بودااا 😃
ایولللل 
هزارتا لایک داری 
کاش منم میتونستم به خوبی تو بنویسم . 
پاسخ:
ممنون  دید شما خوب بوده قطعا 🌹
خوب که نظر لطف شماست، حتما می تونید خوب بنویسید :)
سیگارم تاثیری نداره
پاسخ:
آره گمونم. بعدش باید یه چیز دیگه باشه که اثر سیگارو از بین ببره
همون پیانو فکر کنم گزینه بهتری باشه
دوس جون من!!! چرا غم انگیزی آخه؟؟!!!!!
اومدم روز معلمو بهت تبریک بگم گل دختر....
نبینم جز خنده چیزی روی لبات باشه!
پاسخ:
نه گندم جونم غمگین نیستم. این متن یهویی اومد..
ای جانم مرسی مهربون دوست داشتنی ^__^ ❤❤
چشم 🌹🌹
راستی اشتباه شد و من با آدرسی دیگه کامنت گذاشتم.آخه اون وب در حال پاک شدنه.
گفتم که: آدم کینه ای هستم و کاری از دستم برنمیاد و فقط به خودم ضربه میزنم.
پاسخ:
اشکال نداره تایید نکردم اونو :)
منم کینه ایم ولی بسیار اشتباه می کنیم. موافقم. کینه فقط به خود شخص ضربه می زنه
بنظرم که میتونی
قضیه خود آدمه
میتونی کنار بیای
میتونی درک کنی
میتونی حال خوتو بهتر کنی
سیگارم که سردرد های بعدش مضخرفه!
حتی امتحان کردنشم خوب نیست
پاسخ:
سیگار اون وسط یه دفعه سبز شد
شروع کردم نوشتن یه دفعه دیدم همچین چیزی نوشتم!
حق با توست توکا جان
ممنونتم 🌹
کلاً پیانوجات و موسیقی جاتِ بی‎کلام یه مُسکن خوبن..
پاسخ:
احسنت...
دقیقا همین طوره
  • بابا لنگ دراز

  • هییهع
    پاسخ:
    :)
    ما دخترها زیباترین اشتباه زمینی م . اشتباه که نه زیباترین موجودْ از حیث اخلاق و رفتار و
    خود شیفته نیستیم به والله
    ولی قابلیت ها طَبق طَبق
    هنوز هم می توانیم شعر دود کنیم
    موسیقیِ کتاب
    وَ
    .....

    " پسر بودن بیماریست ؛ با آن ها مهربان باشیمْ .... این یک سطر محض خنده بود "
    شُکر خدای را که آفرید هر دو را

    مانا باشی
    پاسخ:

    ما دختر ها...

    ای امان از ما دخترها.........

    شکر...

    ممنون مهربون...

    تکرار دوباره و صدباره یک اشتباه
    این ویژگی رو شدیییید دارم
    مهرناز جان همین یه ویژگی آخرش بجایی میرسونتت که از خودت بترسی نتونی بخودت اعتماد کنی و تصمیم بگیری،بعضی اشتباهها انجامش شیرینه و دلت میخواد هزاربار دیگه هم تکرارش کنی اما تاوان بعضی از همون اشتباهها روحت رو اسیر میکنه،تاوان هایی که فقط با مرگ ازشون نجات پیدا میکنی،ولی کار دله دیگه بازم فرصتش پیش بیاد همون اشتباهو میکنه😢
    پاسخ:

    دقیقا آرتمیس جان...

    چقدر خوبه که تو هنوز همراه من هستی...

    همیشه لا به لای کامنت ها دنبالت می گردم..

    ممنون که زیاد منتطرم نمیذاری...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">