مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

این داستان: اختلاف سنی!

این داستان: اختلاف سنی!

مهـــرناز

یادت باشه قلب تو شکسته نیست
چیزهای شکسته کار نمی کنند

 

و کپی را اختراع کردند تا تنگ نظران جزِ جگر نزنند!

 

سلام به شما عزیزان. حالتان خوب است؟ دیدید چقدر کپی زیاد شده؟ اصلا تکان می خوری، تکان گاهت را هم کپی می کنند! یعنی اگر کپی اختراع نمی شد، روزِ بعضی ها شب نمی شد، شبِ بعضی ها روز نمی شد، استعداهای نهانِ بعضی ها شکوفا نمی شد، اصلا کلا نمی شد...

یک ‌جور کپی می کنند انگار شفا می دهد!

جانم برایتان بگوید که چند روزی ست داستان نیمه گمشده ی من توسط لطف و محبت دوستان خوبم در کانال های تلگرامی پخش می شود. ( بماند که پخشِ بی اجازه اش را در کانال های دیگر هم مشاهده نمودیم )

از خدا پنهان نیست، از شما چه پنهان که از نام و نشان و این صحبت ها فقط اسمم را دادم: «مهرناز.ج». همین و بس!

نه آدرس اینستاگرام نه وبلاگ، هیــچ! فقط اسم. که گویا آن هم به نظر برخی صاحب نظران اضافی بود و صلاح دیدند در انتشار های کپی گونه خود حذفش کرده و‌به درک واصلش کنند، که خب نظرشان محترم است!

جا دارد رسم تشکری به جا بیاورم از قشرِ زحمت کشِ کپی بازِ جامعه که با کپی های پی در پی و بی نام و نشانشان، بار دیگر ارزش و قدرت «نیمه گمشده» را به من نشان دادند!

هر کاری که کپی می شود نشان از با ارزش بودنش دارد. اگر بی نام و‌ نشان و بی سر و‌ صاحب کپی شود که دیگر نور علی نور. کپی کننده قشنگ با زبان بی زبانی می گوید «خیلی دوست داشتم این کار را خودم بنویسم، حالا نشده و شما نوشتید! ما و‌ شما نداریم که! زحمت نوشتنش با شما بود، دیگر جهنم و‌ضرر! زحمت کپی اش هم با ما!»

اصلا خوب تر از این قشر مگر داریم؟ موجود بی آزاری اند که مقابل لپ تاپ سکونت گزیده و در کمین مطالب جدید به سر می برند و هر قسمت که بیرون می آید، به سمت مطلب کله کرده و با خدمتِ خطیرِ کلیک راست انجام وظیفه می کنند! بدون کوچکترین خطر یا تهدیدی! کاری هم از دستشان بر نمی آید! هر کار هم بکنند و هر چقدر هم در این کار ماهر باشند، باز برای قسمت های بعدی دست به دامن خودم می شوند و در مرحله چشم انتظاری سِیر می کنند! از همین تریبون دست این قشر را بوسیده و بهشان خدا قوت می گویم چرا که هر بار با اعمال بی وقفه شان من را به خودم ثابت می کنند.

خسته نباشید هم وطن!

ادامه دهید تا کامروا شوید...

 

پ.ن1: خوب شد زود دست جنباندیم و درِ قسمت ها را تخته کردیم وگرنه معلوم نبود این داستان زبان بسته تا الان چند سر و صاحب پیدا می کرد !

پ.ن2: شاید ادامه اش را در اینستا گذاشتم. شاید... :)

پ.ن3: صرفا جهت دور همی خودم و شما را دعوت می کنم تا تصاویری از این حماسه آفرینی غیوران سرزمینمان را ببینیم.

  پ.ن3-1: سرعت تکثیر و‌کپی: پنج دقیقه بعد از انتشار دومین قسمت

  پ.ن3-2:  سرعت عملشان در حلق بد خواهانشان :))

 

کپی یک

  • ۹۴/۰۹/۲۹
  • مهرناز .ج

نظرات (۱۸)

  • یونگ شاعر
  • سلام دوست خوبم.
    کاش فقط کپی کنن . نامردا تکثیر هم میکنن بنام خودشون
    پاسخ:
    واقعا..
    هر دم از این باغ بری می رسد!
  • یونگ شاعر
  • بی شعور ها کپی می کنند ...
    جهمن خدا از بی شعور ها پر خواهد شد
    پاسخ:
    :)))
    تکان گاه؟؟!!! :)))))))))))))
    وای نه :(
    من اینستا ندارم :(
    پاسخ:
    تکان گاه :))
    تو که خودی ای
    یه کاریش می کنم واست ^__^
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • من چیزی نگمبهتره
    پاسخ:
    نه جان من
    بگو دور همیم :)
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • ツツツツツツ
    پاسخ:
    :))
  • شقایق وحشی
  • عززززیزم حرص نخور بعضیا کلا مریضن :) ولشون کن بذار خوش باشن استعدادتو که نمیتونن کپی کنن :)
    پاسخ:
    عزیزم
    لطف داری تو 🌹
    حیف مریض که به اینا گفت :)
  • خانم انار
  • :|
    پاسخ:
    منم وقتی دیدم قشنگ دهنم به همین صافی شد :)

    سلام‎:)‎

    ای بابا ای بابا ،خدایا مطالب مهرناز مارو از کپی و پیس بی اجازه دور نگه دار‎:)‎ ان شاءالله


    +ولی خدایی عجب آدمایین ها...چقدم سرعت عمل دارن ‎:/‎

    پاسخ:
    سلااام :)
    😂 
    خدایی بق بقو می دونم زیاد از این قضیه نالیدم ولی این دفعه با سند و مدرک حرف زدم فکر نکنین الکی عز و جز می زنم :دی
    +آدم؟ اینا؟ :))
    سرعت عملو خوب اومدی
  • روشنا ی صبح
  • خوشم میاد خوب میشوری ! :) ;)
    پاسخ:
    لطف داری
    دیگه من اگه از پس شستن هم بر نیام که باید سرمو بزارم زمین بمیرم :)
    دستمون که به جایی بند نیست، حداقل اینجوری از خجالتشون درایم حناق نگیریم :دی
    شمام شستنی مُستنی داشتی پاس بده این ور :))
  • ثمین سعیدی نیا
  • عالی بود...
    پاسخ:
    نظر لطفتونه :))
  • شیکسون (^_^)
  • :|
    دیگه نمیشه کاریش کرد...فقط میشه کارشون رو سخت کرد برای کپی کردن. به کدهای قفل و اینا فکر کردی؟(البته فکر میکنم برای اونم اول باید جاوااسکریپت بَیان رو با پول فعال کرد)
    پاسخ:
    آره همون کارو کردم ولی به چیزایی که گفتی احتیاج نبود
    قفل هم کردم به جور دیگه دردسره
    اصلا فکر نمی کنن حتما یه دلیلی داشته این کارو کردم
    یه راست میان میگن مگه تو نوبسنده نیستی؟ کارات باید خونده بشه واسه چی قفل کردی و باز همون توپ اراجیف و اهانت :|
    این جماعتو کاریش نمیشه کرد! هرکار کنی باز یه چیزی میگن !
  • شیکسون (^_^)
  • یعنی میشه کد قفل کپی و راست کلیک گذاشت بدون خرید امکانات اختیاری؟(از کجا؟) و اینکه دردسرش چیه؟
    درک میکنم، دیگه حق با خودشونه کاریشم نمیشه کرد جز پیدا کردن و رسوا کردنشون، اگه بشه... :|
    پاسخ:
    نه اونا رو نه
    من دیگه به اونام اطمینان ندارم
    کلا داستانو قفل کردم، خلاص !
    حق با خودشونه یا تقصیر خودشونه؟ :)
    آره دقیقا...
    خب عزیزم این چه کاریه که قبل از چاپ توی شبکه های اجتماعی پخشش میکنی؟
    مردم ظرفیت ندارن یهو دیدی داستانت داره با اسم فلانی تو بازار فروش میره ها
    مردم ایده دزد شدن حیف داستانت به این قشنگی
    پاسخ:
    اول تصمیم به چاپ نداشتم
    خواستم خیر سرم بازخوردشو ببینم که اینجوری شد :)
  • شیکسون (^_^)
  • کار خوبی کردی... :)
    منظورم این بود که هرچی بگی کپی نکن که گوش نمیدن نامردا انگار مال خودشونه :دی
    پاسخ:
    😂 خیلی خوب بود :دی
    آره واقعا... :))
    سلام ...
    اول یه خسته نباشید بگم بابت داستان گمشده ... (: 
    کلی امروز خندیدم با داستانتون (: 
    من این داستان رو توکانال پستچی دیدم و خوندم ...البته با ذکر نام شما و آدرس اینستاتون درج شده بود ...
    از اونجایی که آدم بسیار عجولی هستم اومدم بقیه قسمتها رو بخونم که دیدم رمزدار هست ): 
    قلم بسیار عالی دارین ... موفق باشین (:
    پاسخ:
    سلام :)
    قبل از هر چیز جاداره از لطف و محبتتون تشکر و قدردانی کنم 🌹
    بله کانال پستچی با هماهنگی خودم داستانو میبره جلو
    تشکرات :)
    من همه قسمتهاش رو دنبال کردم انصافا جالب بود و این نهایت بی انصافیه که نویسنده دزد باشیم
    سربزنید
    پاسخ:
    ممنون، نطر لطفتونه :)
    به این وبلاگ هم سر بزنید غالبا مطالب کپیه برای همین اسمش رو تالیفیه گذاشتم ولی مطالبی که نام و نشان داشته باشه رو حتما با نام منتشر میکنم خیلی دوست داشتم داستات شما رو هم بذارم!!!:-!
    پاسخ:
    حتما :)
    از لطف و مجبتتون نهایت سپاس رو دارم ولی این کارو نکنید. تو وب نزارید
    سپاس 🌹 
    نه دیگه با این غم نامه ای که خوندم از شما عمرا بذارم
    پاسخ:
    :)))
    غم نامه واسه اونایی بود که اومدن کپی کردن و در رفتن
    نه شما با این فهم و شعور و کمالات که اومدید از خودم پرسیدید :)
    یک دنیا ممنون 🌹🌹 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">