مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

این داستان: اختلاف سنی!

این داستان: اختلاف سنی!

مهـــرناز

یادت باشه قلب تو شکسته نیست
چیزهای شکسته کار نمی کنند

دوستش داری و از دور کنارش هستی...

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۵۲ ب.ظ

از بهار و اردیبهشتش، از پاییز و مهر و آذرش، از تابستان و مردادش انتظار داشتم اما از زمستان نه و از اسفند هرگز...

صبح‌ که خبر فینالیست شدنم را در لیگ نویسندگان شنیدم فکرش را هم نمی کردم شب هنگام، درست زمانی که دست تنهایی ام را گرفته و در کافه دنج همیشگی به رویش لبخند می زنم و با گل های نرگس اهداییِ برادر جان جشن کوچکم را کامل می کنم، یک مرتبه در باز شود و اسفند روح و روانم را به تاراج ببرد...

لباس طوسی و مشکی که به زیبایی بدنش را قاب گرفته بود، کوتاهْ مویی که روزی تفرج گاه دستان من بود و ته ریش یکی دو روزه ای که هر دختری را مسخ می کرد، خیلی بیشتر از پیش خواستنی اش کرده بود...

بهت و ‌حیرت او را در جا متوقف و من را از جا بلند کرد.

نفسم بند آمده بود، نبض گردنم را حس می کردم و قلبم انگار در مغزم می کوبید اما یک چیزی کم بود. این صحنه را زیاد در فیلم ها دیده بودم. معمولا یا با صدای مهیب رعد و برق همراه بود یا شر شر باران. اما اینجا اثری از آن ها نبود. تنها صدای فریدون بود که می خواند:

- من نیازم تو رو هر روز دیدنه ، از لبت دوست دارم شنیدنه..‌.

عینک دور مشکی را از روی چشمانش برداشت و با ناباوری سر تا پای مرا کاوید. تاب نیاوردم. دستم را به صندلی بند کردم تا زیر حرارت نگاهش آب نشوم...

- تو مثه خواب گل سرخی لطیفی مثه خواب

من همونم که اگه بی تو باشه جون می کنه...

اسفند لعنتی...

بند کیف را بین انگشتانم فشردم، چشمانم را بستم و با دلی آشفته و ملتهب از کنارش گذاشتم. آهسته... بدون هیچ حرفی..

خود را زدم به فراموشی و تمام نیازم را در نرگس های عزیز تر از جانم روی میز برایش جاگذاشتم...

پا که از کافه بیرون گذاشتم آرزو کردم دیدار دیگری در راه نباشد یا اگر بود دیگر سکوت و حجب و ‌حیا به ما وفادار نباشند. دست و پایمان را نبندند، بیخ گلویمان ننشینند تا مثلا من نیازم را بریزم در دستانم و سیلی محکمی در گوشش بنشانم و او هم مثلا مچ دستانم را بین دستان مردانه اش بگیرد و تا می تواند داد بزند. داد بزند و داد بزند. مردها با داد زدن خالی می شوند دیگر؟ انقدر داد بزند تا خالی شود...

صدای باز شدن درِ کافه گویی دستی شد و یقه ام را گرفت و از قعر افکار به بیرون پرتم کرد.

مردی با موهای کوتاه و ته ریش یکی دو روزه در حالی که صندلی چوبی ای را با خود حمل می کرد، در حال گذشتن از خیابان بود و صدایش در گوش خیابان زنگ می زد:

- اگه مردای تو قصه بدونن که اینجایی

برای بردن تو با اسب بالدار می تازن...

+ بشنوید

 

 

 

 

  • ۹۴/۱۲/۲۳
  • مهرناز .ج

نظرات (۳۱)

چه نرگسای قشنگی :)

برای بقیه متن نمیتونم نظری بدم ... :|

پاسخ:
:)
چرا آخه :))

کی بود این جناب؟!!!! 

برو بزنش با خیال راحت !!!!!!! 

پای من :)) 

پاسخ:
یک یار قدیمی :)
جدا؟ می ترسم کار بالا گرفت حوصله ات نشه حمایتم کنی :دی
از ته ریش خوشم نمیاد:| 

من نیازم تو رو هر روز ن د ی د ن ه:) 
پاسخ:
من خوشم میاد ولی خب نه هر ته ریشی
اونم هست :)
آه....قلبم ایستاد
حالت را ریخته بودی توی این خط ها و سطر ها

کاش سکوت شکل فریاد بود
نه اینجور
سکوت کر میکند آدم را
سنگین میکند نگاه ها را

از لای کلمات درست میفهمم
میفهمم چه حالی بودی

چه خوب که تمام شده
حالا از قلمت چکیده
پاسخ:
 هیچ حسی خوشایند تر از فهمیده شدن نیست
ممنونم که می فهمی
سکوت خیلی سنگینه... آدمارو زیر بارش لِه می کنه
امیدوارم گریبان‌گیر هیچ‌کی نشه
ممنون از حضورت توکا جان 

اخه دقیق نفهمیدم ... دوسش داری ،ولی نمخوای دوباره ببینیش

میخواستم دعا کنم بهم برسید بعد گفتم شاید خاطره خوبی نداری ... کلا خیلی سوال پیش اومد برام ...برا همین گفتم نظری ندم بهتره^_^

پاسخ:
پس بابت این مبهم‌نوشتن به خودم تبریک می گم :))
همین که می خواستی دعا کنی برای من بهترین چیزه :) مرسی 🌹
نرگس های قشنگی :)))

ینی حسرت وعقده ی زدن یه سیلی محکم توی دلم موند..
پاسخ:
قربانت :)
اون سیلی در ظاهر سیلی و در باطن می تونست درد و رنج باشه
حسرت خالی کردن دردام به دلم موند...
گاهی از دور هم نباید کنارش باشی
اصلا "نباید" باشی
...

نرگس خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوووووووووس!:)
پاسخ:
دقیقا...
یکی باید بهش بگه...
عزیزم :)) حیف که دادمشون رفت وگرنه هر جا بودی هر طور شده به دستت می رسوندمشون :)
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • این گذشتن های مثلا بی تفاوت 
    سختن درد دارند 
    فینالیست شدنت مبااااارک :)
    حقِ مسلمته 
    ایشالا اول بشی
    پاسخ:
    دردناک اند...
    ممنونم میم :)
    لطف داری تو مررررسی 🌹
    از قیافه م معلومه چقدر خسته ام؟!!! :))))) 
    پاسخ:
    نه، از کامنتی که برای آووکادو گذاشتی معلومه :))
    همون که گفتی منم می تونم اینجوری بنویسم ولی حوصله ام نمیشه :))))
    آخ آخ....باورت میشه! عین حرف دلم بود،دقیقا چنین حسی،اینکه دردامو سیلی کنم بصورتش،ولی مگه میشه...😢
    -آهنگش رو بسیار بشدت دوس میدارم💗
    -فینالیست شدنت مبارک عزیزم 🌹
    -خیلی شبیه هم هستیما😉😆
    پاسخ:
    حس بدیه...
    آهنگم تو رو دوس میداره ^_^
    ممنون عزیزم 🌹🌹🌹
    خیلی ^_^
    گل :)
    پاسخ:
    :)
  • شِمِلـ ــیا
  • هووم
    هعییی
    :|
    چه نرگسای قشنگی
    پاسخ:
    :)
    قابل نداره :))
    قشنگ بود، مرسی از شما :)
    پاسخ:
    مرسی از لطف شما :) 🌹
  • مهراد فروتن
  • پیشاپیش نوروز مبارک 
    :)
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون :)
    نوروز شما هم پیشاپیش مبارک 🌹
  • لی لی (لیلی نامه)
  • آخ از این حس... حس خفقان... حس حرفای زده نشده و فریادهای خفه شده...
    چقدرررر می فهمم این متنو...
    چقدرررررر...

    پاسخ:
    عزیزم...
    امیدوارم دیگه هیچ وقت این حس رو نه داشته باشی نه بفهمی... 🌹
    هعی 
    چی بگم والا...
    پاسخ:
    بگو جدیدا چت شده ؟
  • چنگیز سیبیل
  • بابا منم مخاطبتما :(
    وقتی متن اینقد سنگین بشه من هیچی نمیگیرم 
    فکر منم کنین دیگه ساده و واضح بنویسین:/
    پاسخ:
    چنگیززز 😂
    از دست تو  :دی
    چشم از این به بعد لحاظ میشه 😂
    سلام
    اومدم حال مهرناز نویسنده این وبلاگو بپرسم ^_^...بعد عیدم تبریک بگم بهش پیشاپیش :)))
    خوبی خوشی سلامتی ... نیستی باز :|

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خوش اومدی ^_^ خیلی خیلی ممنون 🌹
    عید تو هم مبارک.‌انشالله سال خوبی داشته باشی 🌹
    اره نبودم یه مدت... ببخشید :)
  • چنگیز سیبیل
  • سلام قل قلی من عیدت مبارک :)
    پاسخ:
    سلام چنگیز من :)
    مرسی عزیزم عید تو‌هم مبارک 🌹🌹🌹
    ببخشید نخوندم این پست رو
    عیدیمون چی شد پس؟؟
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    شرمنده نبودم یه مدت، چشم.
    مهرناز جان تو یک نویسنده ی مَجازی خوبی هستی
    امیدوارم یک نویسنده ی کتابی این نسل باشی
    " داستان ها قصه های زیادی دارند قابل تامل اند و تحول "
    آغاز تحولمان با بهار /تحویلمان بعدِ اسفند و نوروزانه هامان نوین

    دلشاد باشی همیشه /

    پاسخ:
    مینا جان
    خیلی ممنونم بابت لطف و محبت همیشگی و از اون مهمتر حضور گرمت 🌹
    نوروزت نوین مداد خوبم، شاد و‌موفق باشی ❤
    سلام سال نوت میمون :))
    پاسخ:
    سلااام
    مرسی سال نو تو هم میمون و مبارک :))) 
    سلام مهرناز جان . عیدت مبارک
    پاسخ:
    سلام ممنون عید شما هم مبارک
    سلاااام مهرناز جان
    سال نو مبارک باشه عزیزم
    ان شالله امسال و سالهای آتی پرنشاط و سرشار از عشق و دوستی و سلامتی و...خلاصه محشر داشته باشی گلم
    🌹
    پاسخ:
    سلام عزیزم :)
    خیلی ممنونم سال نو تو‌هم‌مبارک باشه
    انشالله سال خیلی خوبه باشه برات و‌ تو بهترین شرایط ببینمت دوست مهربون و با معرفت ❤
    یعنی مهرناز ما کوجاست ؟؟

    پاسخ:
    به یاد شمل ^__^
    سال نوت مبارک عزیزم :)
    چقدر سخته ادم از یارش دور باشه جدا باشه .... :(((( سلام مهرناز جووونم
    پاسخ:
    سلاااام عزیز دلم ^__^
    خوبی عروس خانم؟ 🌹
    دلتنگتون بودم شدییییید
    ....
    مهرناز هوووی
    پاسخ:
    :|
    مهرناز به گوشم !
    سلام 
    خوبین؟
    از داداشتون چه خبر؟ خوبن؟

    پاسخ:
    سلاااام. ممنون شما خوبین؟
    ایشونم خوبن سلام می رسونن :)
    ممنون از شماا :) 🌹
    چقدر این پست تلخ بود و حرف پشتش پنهانه...
    پاسخ:
    ...
    هیچی نبودی گفتم خبر بگیرم ازت چه خبری بهتر از هووووی:)))
    پاسخ:
    بله :)
    دم شما گرم بابت خبرگیری :))
  • محمد آذرکار
  • گل نرگس ، بهترین گلــه!
    پاسخ:
    مخصوصا همین رنگش :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">