مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

این داستان: اختلاف سنی!

این داستان: اختلاف سنی!

مهـــرناز

یادت باشه قلب تو شکسته نیست
چیزهای شکسته کار نمی کنند

با تو بدرود، شب بخیر تا بی نهایت...

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ق.ظ

با تو بدرود اولین و آخرین یار

اینه اون لحظه ی معروف

که میگن خم میشه دیوار

خدا نگه دار زدی اخر دل به دریا

دیگه این جاده تمومه

ته خطه اسم اینجا

با تو بدرود شب بخیر تا بی نهایت

دیگه بیدار نمیشی صبح

حتی از زنگای ساعت

با تو بدرود دیگه خوابیدی چه آروم

توی این هوای سنگین

دیگه لالایی نخون

 

+ با تو بدرود ای اولین و آخرین یار

اینه اون لحظه ی معروف

که‌ میگن خم میشه دیوار

خم شدم... شکستم...

++ اگه حوصله تون شد یک فاتحه بخونید برای عزیزی که از دستش دادم

دیگه بیدار نمیشه 😔😭 

نپرسید کی بود... همه کسم بود...

ممنون...

  • ۹۴/۱۱/۲۵
  • مهرناز .ج

نظرات (۱۵)

خدا رحمتشون کنه 
ای وای...
تسلیت میگم عزیزم..خدا بهت صبر بده :(
روحش شاد...
سلام . خدارحمتش کنه انشاا... . نمی پرسم کی بود . ولی انشاا... که بخاطر عزیزای دیگه ای که هستن شاد باشی . خیلی دوس داشتم بیشتر باهات حرف میزدم .
ای وای من
عزیزدلم تسلیت میگم😢
مثل سنگی که محکم به پیشانی ات می خورد و می گذرد و فقط گیجی اش می مانَدْ ، آن قدر بی حواس است امّا ، که عطرش را جا می گزارد ، داغش را هم ، و تو با همین داغ است که دلت را گرم و با همین داغ است که قهوه ات را دم و با همین داغ است که گُر می گیری عاقبت یک شب و درد می گیری و آتش ... نمی سوزی امّا بو می کشی ، می خندی و دلت یک سنگِ دیگر می خواهد " گلاره جمشیدی "

"‌ تسلیت قلبِ صبورمْ "


  • لی لی (لیلی نامه)
  • متاسفم... 
    ای وای عزیزم 😔
    متأسفم...
    تسلیت می گم بانوی عزیزم 😔 
    روحش شاد.
    روحش قرین رحمت:(
    روحش شاد .... :( 
  • چنگیز سیبیل
  • :( خدا بیامرزه 
    خدا بهتون صبر بده:(
    تو نیستی که ببینی چگونه عطر تو در عمق لحظه ها جاری است چگونه عکس تو در برق شیشه ها پیداست چگونه جای تو در جان زندگی سبز است . . . تو نیستی که ببینی چگونه با دیوار به مهربانی یک دوست از تو می گویم تو نیستی که ببینی چگونه از دیوار جواب می شنوم تو نیستی که ببینی چگونه دور از تو به روی هرچه در این خانه ست غبار سربی اندوه بال گسترده است تو نیستی که ببینی دل رمیده من بجز تو یاد همه چیز را رها کرده است غروب های غریب در این رواق نیاز پرنده ساکت و غمگین ستاره بیمار است دو چشم خسته من در این امید عبث دو شمع سوخته جان همیشه بیدار است تو نیستی که ببینی
    خدا رحمتش کنه :(
    ای وااااای عزیزم :(((((
    خدا بیامرزتش
    خدا رحمتشون کنه :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">