مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

مهـــرناز

و در پشت پرده ها گرگ و میش و سگ و گربه با هم عشق بازی می کنند...

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

فهمیدنِ بیماری، تنها راه درمان بیماریه

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

مگه جز من تو این دنیا کسی می گرده دنبالت، کجا میری تو این سرما کجا میری با این حالت

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

ماند یک منِ دیوانه یاد، ارزانِ تو

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

مرا کم ولی همیشه دوست بدار...

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

به که گویم درد دل را که شود تکرار در آینه کوه

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

بیا بیا ببر مرا دلم از اینجا زده است...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

که رفتن من، عین رفتن من باشد، و فرق داشته باشد ، با رفتن دیگران...

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

برگرد خونه حتی اگه با خبر باشی تنها دل خودت برای تو شور می زنه

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

بیاید کادوهاتون رو بدید لطفا

این داستان: اختلاف سنی!

این داستان: اختلاف سنی!

مهـــرناز

یادت باشه قلب تو شکسته نیست
چیزهای شکسته کار نمی کنند

اصلا کلا هیچ وقت هیچی رو نفهمیده :|

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

 

 

من‌ - دو دقیقه اون گوشیو بزار کنار، این مبحثم بگم تموم شه

 

 

 

 

اون - من هنوز مبحث قبلی رو نفهمیدم، شما می خواید مبحث جدیدم بگید تموم شه؟

من - خب پس چرا صدات در نمیاد؟ کجاشو نفهمیدی؟

اون - همه جاشو

من - نمیشه که همه جاشو ! پس من دو ساعته دارم واسه خودم توضیح می دم؟

اون - همه جاشو

من - :/

اون - اون انتگرال سه گانه رو هم نفهمیدم

من - دو گانه بود :|

اون - حالا هرچی. انتگرال انتگراله دیگه! یگان دوگان نداره.

من - :|

اون - اون روشی که توش حد انتگرال عوض میشد، اونم نفهمیدم

من - :||

اون - من حتی انتگرال یگانه رو هم نفهمیدم

من - :|||

اون - مشتق های قبلشم خودتون فهمیدید نفهمیدم یا بگم؟

من - :||||

اون - من اصلا کلا هیچ وقت هیچی رو نفهمیدم

من - :|||||  تو چه جوری دانشگاه قبول شدی؟

اون - شاید باورتون نشه ولی من اونم نفهمیدم

من - :||||||||

اون - حالا کدوم مبحث رو می خواستید بگید؟

من - مبحث درِ خروج رو! از اون طرفه

 

+ اصن یه وضی -___-

  • ۹۴/۱۰/۱۷
  • مهرناز .ج

نظرات (۹)

  • روشنا ی صبح
  • مبحث در خروج!! :))))))))

    حرص نخور جونم! :)
    پاسخ:
    جز اون هر مبحث دیگه ای رو براش می گفتم، نمی فهمید انگار :))
    چشم روشنا جانم :) 🌸 
  • خانم انار
  • یادِ یکی از تجربه هایی که تو 16 سالگیم داشتم افتادم کلن آدم ناامید می کنن:|
    پاسخ:
    واقعا...
    حالا ما هیچی، موندم خودشون به چه امیدی زنده ان!
    منم اینو نفهمیدم !
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • حرفای منو معلمامم همینع :)))
    پاسخ:
    در همین حد که نیس بهارم؟
    بگو که نیس  :دی
    جمله اخر خیلی باحال بود:)
    پاسخ:
    :)))
    چیز دیگه ای پیدا نکردم که حق مطلب رو درست ادا کنه :)
  • پلاک هفت
  • عجباا..:دی
    پاسخ:
    واقعا هم در عجبم :)
  • پری بانو
  • ایول ایول مبحث در خروج :))
    حرفای من و معلمام یکمی غیر محترمانه تر بود :))
    پاسخ:
    :))
    یه کم دیگه می موند منم به همون مرز می رسیدم :)

    :))))) 

    برات از خدا صبر جمیل طلب میکنم :)))) 

    + ممنون دوستم، خوبم :) 

    پاسخ:
    طلب کن :)
    طلب کن که شدیدا نیاز دارم :)
    قربانت. خدارو شکر :)
    خو ریاضی سخته دیگه 😖 ادم نمیــــفهمه!!من کــاملا درکش میکنم منم هیــچوقت نفهمیدم *__*
    ولی خودمونیم شیرین ترین مبحث تو کلاس ریاضی مبحث "در خروج" ِ   ^____^ اونو خیلی خـــوب میفهمــم
    پاسخ:
    آخه این اصلا گوش نمی داد که بخواد بفهمه یا نفهمه!
    همش سرش تو گوشیش بود
    اون که بله :) ولی تو ریاضی مبحث «درِ ورود» برای من یه چیز دیگه بود :)
    فقط تو ریاضی ها :)
    خخخخخ😂
    یاد استاد ریاضیمون بخیر
    بقدری دوسم داشت که باید هرروز اولین نفر منو میبرد پای برد،در طول کلاس هم هی دلتنگ میشد و صدام میکرد برم کنارش پای برد!اصلا تحمل نداشت ببینه دور ازش رو یه نیمکتی نشستم!!!! امان از دست استادا....😂😂
    پاسخ:
    مثل استاد فیزیک ما -__-
    اونم اصلا دوری منو تحمل نداشت !! موندم الان من نیستم چیکار میکنه :دی
    امان... :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">